torsdag 24 februari 2011

Godinger :)

I dag tok vi alle tre bussen til sentrum for og se på boksalget/rea. Det ble en matlagningsbok til Kristian(!) og en pekebok til Markus. Jeg synes/tycker ikke det var så bra salg/rea i år. Dessuten så låner vi ofte böker på biblioteket så vi kjöper ikke så mange.
I går etter at besöket vårt hadde dratt, dro jeg og tok solarium. Gud hva det var godt! Det har jeg ikke gjort siden Markus ble födt tror jeg. Siden mine hormoner gikk löpsk og jeg fikk 10000000 kviser/finner da jeg var gravid har jeg arr etter det så egentlig skal jeg ikke sole meg, men jeg er blekere enn Markus som aldri har värt i sola så jeg måtte bare/var tvungen. Det er snakk om og föle seg litt ok, og jeg er så blek at jeg er blå.
Senere dro jeg og Markus til leklandet for og leke litt med Lina og Stella. Begge barna hadde det ganske göy med og krype frem og tilbake. Stella har lärt seg og gå!! Hun er så flink/duktigt og kan gå noen steg fremover. Lille sötisen, hun er så go'.



Sjekk Markus sitte i bakgrunnen med fingeren i nesa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar