måndag 29 juli 2013

Fredfullt

Nå ligger jeg ute på terrassen og koser meg. Bortsett fra at jeg har betalt en hel drøss med regninger er det ikke noe og klage på akkurat nå. Eller, jeg trenger en utelampe! Det er ganske mørkt her ute. 
I dag har vi som vanlig vært på stranden en tur. Der lekte Markus masse med Enok og koset seg. Middagen ble spist hjemme hos mamma. Nå er det to uker til jeg begynner å jobbe igjen. Jeg behøver vel ikke si at tiden går fort! Selv om det alltid er kjedelig å begynne igjen så er det ok at hverdagen kommer også. Jeg tror ærligtalt dette er den beste sommeren jeg noen gang har hatt. Vi har reist masse, Markus er i en fantastisk alder, vi har hatt fint vær hele sommeren, jeg har fått masse tid med kjæresten og familien min. Jeg har absolutt ikke noe å klage på. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar