söndag 30 november 2014

Forhåndsvisning

På tirsdag fikk jeg se hvordan livet med aktive barn kan bli. Jeg hadde møte på jobben som varte helt til 15.40 (ikke sent for mange, jeg vet), Markus skulle på trening 17.00. Siden jeg nå jobber litt utenfor byen, tar det tid før jeg får hentet i barnehagen, og etter at Markus var hentet måtte jeg hente Kristian. Alle som har hentet Markus i barnehagen vet at det kan ta tid, hvertfall når jeg er småstresset. Da vi endelig kom hjem var både jeg og Markus sultne, så vi kastet i oss litt mat, mens Kristian dro på butikken, før vi fant frem alt vi trengte til innebandyen. Dette gikk veldig bra, men det er uvant for meg å stresse sånn. Heldigvis er jeg heldig som har en pappa hjemme som kan hjelpe til, og som lagde middag til vi kom hjem. Jeg har gledet meg masse til Markus skal begynne med en fritidsaktivitet, så jeg synes bare det er morsomt. Nå på lørdag et første turneringen, gøy!!

Guttene spiller i hallen i mellom kampene:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar